The tisadag

Hej på er nu är det tisdag.Just nu sitter jag och pratar med flisan och maddis på msn.Ser ni mitt lyckade hår det är jag som har gjort det hihi.Ska snart göra läxor okej då om en timme typ, sen ska jag försöka att dra med pappa på en jogging tur ska bli av med mitt fett(ta inte illa upp nu jag tycker fett e fult och jag har sånt och vill bli av med det.Kommer mer inlägg.
                                                             
                                                               Jag, förvånad?
                                                               mitt hår har ett halsband från hm i håret!!
                                                               bild jag gjorde i gimp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test