Så var det i stockholm

Hej hej filmen 17again var jätte bra. Skrattade flera gånger något ni måste se.Efter att vi hade sett 17again så gick vi runt i butiker lite grann i typ 2 timmar sen så gick vi till mcdonalds och åt varsin qp vi är onyttiga vi vet det.Jag fick skavsår och det fick jossan också.Men när vi åkte in till stan så var det lite konstigt, det stog på en skylt att man bara skulle passera och så gjorde vi det men jag var osäker så vi gick in igen och jag knackade på fönstret och dom kom en tant och frågade om vi inte kunde läsa och var sur . Aså vad fan vet hon vi kanske var dysleksi barn så jävla otrevlig jag känner en som har dyslexi och jag blev skitsur när hon sa så för lixom jag tänkte mig in i min kompis sitiuation om det hade varit hon som hade stått där och inte jag och jossan fy fan asså vad otrevligt det blev lite rörigt nu men ni får försöka förstå.

                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test