Förlåt

förlåt för att jag inte har skrivit på några dagar men jag har värkligen haft fullt upp och ingen ork för det här men nu är jag på topp igen.Mamma jag och pappa ska typ åka och handla idag för att jag vill göra eget tryck på tröjor men det blir perfekt för att vi kan göra det efter att vi har varit på mammas behandling..Håller dessutom på att ändra bloggens utseende är inte klar ännu ska göra ny header och profilbild ska jag ha ska nog gå in på www.missjuniversum.se dom har bra grejer där billiga och dyra men jag ska köpa sån här ni vet som man har när man sover kolla på bild nedanför  oxh en handspegel.






                                     

spegel från missjuniversum 29kr                              sovmask -..- -..- 49kr









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test